Çağrı Merkezi Hizmetleri

Plus Telekom olarak önce sizi dinler ihtiyaçlarınızı belirler, hedefleriniz doğrultusunda size en etkin en verimli çözümü sunarız. Hizmetlerini süreçleriniz sürekli iyileştirmeye yönelik uygulamalar ile sizinle beraber hareket eder, istenilen standartlarda üstün kalitede hizmeti sunarız. Müşterilerinizin memnuniyeti sizin ve bizimde memnuniyetimizdir.

"Sizin şirket kültürünüzü müşterilerinize en iyi şekilde yansıtırız."

Inbound

  • Müşteri Hizmetleri
  • Şikayet Yönetimi
  • Bilgi Hizmetleri
  • Kampanya Yönetimi
  • Üyelik Yönetimi
  • Danışma ve Bilgi Hizmetleri
  • Mobil Pazarlama Hizmetleri

Outband

  • Tele Satış
  • Welcome Calls
  • Tahsilat Aramaları
  • Lead Generation
  • Kampanya Yönetimi
  • Müşteri Memnuniyeti Anketi
  • Churn / Elde Tutma
  • Bilgi Güncelleme Aramaları
  • Tele Pazarlama
  • Mobil Pazarlama Hizmetleri

Backoffice

  • Veri Yönetimi
  • E-Mail Yönetimi
  • Chat
  • Saha Ekibi
  • SMS
  • İçerik Servisleri Yönetimi